ads
DOLAR 46.50 ₺
EURO 52.93 ₺
STERLIN 61.48 ₺
G.ALTIN 6,074.06 ₺
Ç.ALTIN 10,210.40 ₺
BİLEZİK 5,695.35 ₺
BTC 63,983.37 $
ETH 1,727.87 $
BİST 0.00

    ÇALIŞMA İZİN BELGESİ E-DEVLET’DEN ALINACAK

    SARAY
    Yayınlama: 29 Nisan 2021 Perşembe 09:34 Kaynak: Haber Merkezi

    ÇALIŞMA İZİN BELGESİ E-DEVLET’DEN ALINACAK

    ÇALIŞMA İZİN BELGESİ E-DEVLET’DEN ALINACAK

    İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, bugün 19.00 itibarıyla başlayacak tam kapanma süreciyle ilgili kritik bilgiler verdi.

    İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, çalışmak zorunda olanların e-başvuruyla izin alabileceğini belirterek, "Çalışma izin belgesiyle ilgili arkadaşlarımız bu akşam akşam devreye koyacaklar. e-Devlet üzerinden SGK tuşuna basıp T.C. kimlik numaraları girilerek, çıktı alınacak. Bu kadar. Kurumların ayrıca bir yazı vermesine gerek kalmayacak" dedi.

                                                                         

    Yayınlan yeni tam kapanma genelgesi neticesinde çalışan vatandaşların “ Çalışma İzin Belgesi’ni”   E-devlet uygulaması üzerinden hızlı ve kolayca alabilecekler. 29 Nisan – 17 Mayıs tarihleri arasında çalışmak zorunda olan Saraylı vatandaşlar, E-devlet uygulaması üzerinde çalışma belgelerini alabilecekler.  E-devlet üzerinden alınan çalışma izin belgesi sayesinde vatandaşlar artık bir yetkili ve kurumdan yazı alma gereği duymayacak.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code