ads
DOLAR 46.50 ₺
EURO 52.79 ₺
STERLIN 61.23 ₺
G.ALTIN 6,045.48 ₺
Ç.ALTIN 10,007.50 ₺
BİLEZİK 5,582.16 ₺
BTC 63,986.94 $
ETH 1,727.97 $
BİST 0.00

    Emniyet Müdürü Şakir Oda Göreve Başladı

    SARAY
    Yayınlama: 14 Ekim 2019 Pazartesi 18:05 Kaynak: Haber Merkezi

    Emniyet Müdürü Şakir Oda Göreve Başladı

    Emniyet Müdürü Şakir Oda Göreve Başladı

    Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü’nün il içi atama kararıyla Saray İlçe Emniyet Müdürlüğüne Oğuz Günhan’ın yerine atanan Başkomiser Şakir Oda göreve başladı. 

    Çerkezköy’de İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Büro Amirliği yapan Başkomiser Şakir Oda il içi atama kararıyla Saray İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne atandı. 30 yıllık meslek hayatının yaklaşık 25 yılını Vize, Çorlu, Çerkezköy gibi Trakya’nın çeşitli yerlerinde görev yaparak geçiren Başkomiser Şakir Oda Ordu’nun Perşembe ilçesi doğumlu olup, evli ve 2 çocuk babasıdır.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code