ads
DOLAR 46.51 ₺
EURO 52.92 ₺
STERLIN 61.45 ₺
G.ALTIN 6,088.93 ₺
Ç.ALTIN 10,210.40 ₺
BİLEZİK 5,695.35 ₺
BTC 63,979.24 $
ETH 1,727.76 $
BİST 0.00

    GÜNGÖRMEZ MAHALLESİ’NDE 4 ÖĞRETMEN KARANTİNAYA ALINDI

    SARAY
    Yayınlama: 12 Eylül 2020 Cumartesi 16:06 Kaynak: Haber Merkezi

    GÜNGÖRMEZ MAHALLESİ’NDE 4 ÖĞRETMEN KARANTİNAYA ALINDI

    GÜNGÖRMEZ MAHALLESİ’NDE 4 ÖĞRETMEN KARANTİNAYA ALINDI

    Saray ilçesi Güngörmez Mahallesi ortaokulunda bir öğretmende korona virüs tespit edilince, onunla birlikte görev yapan 3 öğretmen daha karantinaya alındı.

    Saray İlçesi Güngörmez Mahallesi Ortaokulunda Koronavirüs ( Kovid 19 ) paniği 4 öğretmeni 14 günlük ev karantinası uygulandı.

    Edinilen bilgiye göre, Saray Güngörmez Mahallesi ortaokulunda bir öğretmende Covid19 testi pozitif çıktı. Yapılan filyasyon çalışması kapsamında korona virüs tespit edilen öğretmenle birlikte 3 öğretmen 14 gün süre ile evde karantina altına alındı.
     

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code