ads
DOLAR 46.66 ₺
EURO 53.15 ₺
STERLIN 62.10 ₺
G.ALTIN 6,130.13 ₺
Ç.ALTIN 10,042.18 ₺
BİLEZİK 5,601.51 ₺
BTC 60,138.80 $
ETH 1,576.20 $
BİST 0.00

    Okul Müdürleri Yıl Sonu Pikniğinde Bir Araya Geldi

    SARAY
    Yayınlama: 28 Haziran 2026 Pazar 14:44 Kaynak: Haber Merkezi Editör: Tekin Sönmez

    Okul Müdürleri Yıl Sonu Pikniğinde Bir Araya Geldi

    Okul Müdürleri Yıl Sonu Pikniğinde Bir Araya Geldi

    Saray İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla geleneksel yıl sonu pikniği düzenlendi. İlçe genelinde görev yapan okul müdürlerinin katıldığı etkinlikte, yoğun geçen eğitim döneminin ardından birlik ve beraberlik mesajları verildi.

    Samimi bir atmosferde gerçekleşen programa katılan Saray İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Hayri, okul müdürleriyle sohbet ederek eğitim-öğretim yılı boyunca gösterdikleri emek ve özveri dolayısıyla teşekkür etti.

    Etkinlikte konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Hayri, geride bırakılan eğitim-öğretim yılının başarıyla tamamlandığını belirterek şu ifadeleri kullandı:

    "Yıl boyunca geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için büyük bir özveriyle çalışan tüm idarecilerimize teşekkür ediyorum. Bu tür etkinlikler, birlik ve beraberliğimizi pekiştirmek adına büyük önem taşıyor. Tüm arkadaşlarıma iyi tatiller diliyorum."

    Piknik boyunca okul müdürleri bir araya gelerek eğitim-öğretim yılına ilişkin değerlendirmelerde bulunurken, mesleki dayanışmayı güçlendiren sohbetler gerçekleştirdi.

    Günün sonunda katılımcılar, yeni eğitim-öğretim yılının sağlık, başarı ve huzur içerisinde geçmesi temennisinde bulunarak etkinliği tamamladı.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code