ads
DOLAR 46.49 ₺
EURO 53.08 ₺
STERLIN 61.53 ₺
G.ALTIN 6,125.11 ₺
Ç.ALTIN 10,348.71 ₺
BİLEZİK 5,772.49 ₺
BTC 63,934.50 $
ETH 1,730.76 $
BİST 0.00

    SAHTE İÇKİDEN ZEHİRLENEN 1 KİŞİ DAHA HASTANEYE BAŞVURDU

    ÇORLU
    Yayınlama: 1 Temmuz 2021 Perşembe 21:43 Kaynak: Haber Merkezi

    SAHTE İÇKİDEN ZEHİRLENEN 1 KİŞİ DAHA HASTANEYE BAŞVURDU

    SAHTE İÇKİDEN ZEHİRLENEN 1 KİŞİ DAHA HASTANEYE BAŞVURDU

    Çorlu ilçesinde sahte içkiden zehirlenen bir kişi daha hastanede tedavi altına alındı.

    Çorlu Devlet Hastanesine başvuran 1 kişinin daha sahte içkiden zehirlendiği belirlendi. Hastanın tedavisine başlandı.

    Böylece sahte içki nedeniyle hastanede tedavileri sürenlerin sayısı 7'si entübe 14'e yükseldi.

    Geçen hafta cuma günü zehirlenme nedeniyle hastaneye başvuranların sahte içkiden zehirlendiklerinin belirlenmesi üzerine polis soruşturma başlatmış, Hıdırağa Mahallesi'ndeki büfede 27 litre sahte içki ve 30 bin dolu makaron ele geçirilmişti. İş yeri sahiplerinin de aralarında bulunduğu 6 şüpheli gözaltına alınmış ve çıkarıldıkları hakimlikçe tutuklanmıştı.

     

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code