ads
DOLAR 46.52 ₺
EURO 52.99 ₺
STERLIN 61.50 ₺
G.ALTIN 6,000.53 ₺
Ç.ALTIN 9,907.30 ₺
BİLEZİK 5,526.27 ₺
BTC 60,785.25 $
ETH 1,616.78 $
BİST 0.00

    Sosyal Sorumluluk Projelerine Katkı Sunan Eğitimcilere Teşekkür Belgesi

    TEKİRDAĞ
    Yayınlama: 25 Haziran 2026 Perşembe 16:05 Kaynak: Haber Merkezi Editör: Tekin Sönmez

    Sosyal Sorumluluk Projelerine Katkı Sunan Eğitimcilere Teşekkür Belgesi

    Sosyal Sorumluluk Projelerine Katkı Sunan Eğitimcilere Teşekkür Belgesi

    Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürü Abdülaziz Yeniyol, eğitim kurumlarında yürütülen sosyal sorumluluk, sağlık ve çevre bilincine yönelik projelere katkı sağlayan öğretmen ve personele teşekkür belgesi takdim etti.

    Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürü Abdülaziz Yeniyol, eğitim kurumlarında yürütülen sosyal sorumluluk, sağlık ve çevre bilincini geliştirmeye yönelik çalışmalara katkı sunan öğretmen ve personele teşekkür belgesi verdi.

    İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde düzenlenen programda, öğrencilerin sosyal sorumluluk bilincinin artırılması, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazandırılması ve çevre farkındalığının geliştirilmesine yönelik projelerde görev alan eğitimciler ödüllendirildi.

    Program kapsamında, sağlık, beslenme ve sosyal sorumluluk çalışmaları çerçevesinde çölyak hastalığı konusunda farkındalık oluşturmak ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarını desteklemek amacıyla düzenlenen "Glutensiz ve Hareketli Yaşam" etkinliğine katkı sağlayan Ebru Nayim Fen Lisesi Sosyal Yardımlaşma ve Sosyal Sorumluluk Projeleri Kulübü öğrencileri ile okul hemşiresi Fadime Erdoğan'a teşekkür belgesi takdim edildi.

    Öte yandan, OPET Petrolcülük AŞ ile Milli Eğitim Bakanlığı iş birliğinde yürütülen "Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar" projesi kapsamında gerçekleştirilen sosyal sorumluluk yarışmasında il genelinde derece elde eden okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencileri adına proje sorumlusu öğretmenler de teşekkür belgesiyle ödüllendirildi.

    Belgeleri takdim eden İl Milli Eğitim Müdürü Abdülaziz Yeniyol, öğrencilerin sosyal, kültürel ve çevresel farkındalıklarının gelişmesine katkı sağlayan öğretmenlere, sağlık personeline ve projelerde emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür etti.

    Yeniyol, özveriyle yürütülen bu çalışmaların eğitim camiasına önemli katkılar sunduğunu belirterek, görev alan öğretmen ve personele başarılarının devamını diledi.

     

     

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code