ads
DOLAR 46.50 ₺
EURO 52.79 ₺
STERLIN 61.23 ₺
G.ALTIN 6,045.48 ₺
Ç.ALTIN 10,007.50 ₺
BİLEZİK 5,582.16 ₺
BTC 63,986.94 $
ETH 1,727.97 $
BİST 0.00

    Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, Kovid-19 denetimlerine katıldı

    TEKİRDAĞ
    Yayınlama: 2 Ekim 2020 Cuma 16:03 Kaynak: Haber Merkezi

    Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, Kovid-19 denetimlerine katıldı

    Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım, Kovid-19 denetimlerine katıldı

    Tekirdağ'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında denetim yapıldı. 

    Kent merkezi ile ilçelerdeki alışveriş merkezleri, pazarlar, iş yerleri, marketler, toplu taşıma araçları, lokantalar ve kafeteryalarda Kovid-19 tedbirlerine yönelik denetimler devam ediyor. 

    Kent merkezinde esnafı ziyaret eden Vali Aziz Yıldırım, iş yeri sahipleri ve vatandaşları sosyal mesafe ve maske konusunda uyardı.

    Vali Yıldırım tedbirlere uyan vatandaşlara teşekkür etti.

    Denetimlerde Yıldırım'a, Süleymanpaşa Kaymakamı Harun Kaya ve İl Emniyet Müdürü Mehmet Erduğan da eşlik etti. 

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code