ads
DOLAR 46.49 ₺
EURO 52.96 ₺
STERLIN 61.45 ₺
G.ALTIN 6,128.22 ₺
Ç.ALTIN 10,210.40 ₺
BİLEZİK 5,695.35 ₺
BTC 63,998.78 $
ETH 1,728.29 $
BİST 0.00

    Tekirdağ’da Jandarma Teşkilatı’nın 186. Kuruluş Yıl Dönümü Törenle Kutlandı

    TEKİRDAĞ
    Yayınlama: 14 Haziran 2025 Cumartesi 17:44 Kaynak: Haber Merkezi Editör:

    Tekirdağ’da Jandarma Teşkilatı’nın 186. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir tören gerçekleştirildi. İl Jandarma Komutanı Albay Ahmet Çetin, Atatürk Anıtı’na çelenk sunarak töreni başlattı.

    Tekirdağ’da Jandarma Teşkilatı’nın 186. Kuruluş Yıl Dönümü Törenle Kutlandı

    Törene Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, CHP Tekirdağ Milletvekili İlhami Özcan Aygun, Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Candan Yüceer, İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı ile jandarma ve emniyet personeli katıldı.

    Çelenk sunumunun ardından İl Jandarma Komutanı ve beraberindeki jandarma personeli, şehitliği ziyaret ederek şehitler için dua etti. Tören, jandarmanın milletin huzur ve güvenliği için gösterdiği kararlı mücadelenin önemini bir kez daha vurguladı.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code