ads
DOLAR 46.50 ₺
EURO 52.97 ₺
STERLIN 61.48 ₺
G.ALTIN 6,123.87 ₺
Ç.ALTIN 10,210.40 ₺
BİLEZİK 5,695.35 ₺
BTC 63,992.58 $
ETH 1,728.12 $
BİST 0.00

    DEMEK Kİ BUĞDAYIN ÖNEMİNİ ANLAMAMIŞLAR, BUĞDAY EN AZ 2 TL OLMALIYDI

    SARAY
    Yayınlama: 5 Mayıs 2020 Salı 15:31 Kaynak: Haber Merkezi

    DEMEK Kİ BUĞDAYIN ÖNEMİNİ ANLAMAMIŞLAR, BUĞDAY EN AZ 2 TL OLMALIYDI

    DEMEK Kİ BUĞDAYIN ÖNEMİNİ ANLAMAMIŞLAR, BUĞDAY EN AZ 2 TL OLMALIYDI

    TMO ithalat alım ihalesi yapıyor, başka ülkelerden gümrük vergisi olmaksızın 230 $'a buğday alıyor. Bugünlerde buğday dünya borsalarında 250 $ civarında yani tonu 1750 TL. AKP Genel Başkanı buğday fiyatlarını ton başına 1650 TL olarak açıkladı.

    Çiftçi ciddi anlamda borçlu, daha bugün gübreye %15 civarinda zam geldi. Bu sene bari üreticimize yüksek bir fiyat verseydiniz. 1 ton buğday bu sene en az  2 bin TL olmalıydı.

    Şimdi siz kendi üreticinize kilogramına 2 TL vermeyeceksiniz, 3-4 ay sonra Rusya ve Ukrayna'dan gümrük vergilerini sıfırlayarak kilogramını 2 TL 'den buğday alacaksınız. Buğday en temel gıda maddesi, buğdayda ithalatçı olunmamalı.

    Doç. Dr. Okan GAYTANCIOĞLU

    Edirne Milletvekili

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code