ads
DOLAR 46.50 ₺
EURO 52.84 ₺
STERLIN 61.38 ₺
G.ALTIN 6,106.25 ₺
Ç.ALTIN 10,210.40 ₺
BİLEZİK 5,695.35 ₺
BTC 63,981.58 $
ETH 1,727.82 $
BİST 0.00

    Kaynarca Belediye Başkanı Türker'in Kovid-19 testi pozitif çıktı

    KIRKLARELİ
    Yayınlama: 26 Ekim 2020 Pazartesi 16:16 Kaynak: Haber Merkezi

    Kaynarca Belediye Başkanı Türker'in Kovid-19 testi pozitif çıktı

    Kaynarca Belediye Başkanı Türker'in Kovid-19 testi pozitif çıktı

    Kırklareli'nin Pınarhisar ilçesine bağlı Kaynarca beldesi Belediye Başkanı Serdar Türker, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu.

    Türker, sosyal medya hesabından sağlık durumuna ilişkin bilgi verdi. 

    Geçen hafta boğaz ağrısı ve yüksek ateş şikayetiyle gittiği Kırklareli Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıktığını belirten Türker, bunun üzerine hastanede tedavi sürecinin başlatıldığını ifade etti.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code