Saray ilçesinde yaşayan hayırsever Sevgi Güney, sahip olduğu bir daire ile üç adet tarlasını Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'na (TSKGV) bağışladı.

Saray'da gerçekleştirilen bağış, Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'nın ilçe çalışmaları kapsamında önemli bir destek olarak değerlendirildi. Bağışın, Saray Kaymakamı Refik Özsoy'un öncülüğünde yürütülen vakıf faaliyetleri çerçevesinde gerçekleştirildiği belirtildi.

Hayırsever Sevgi Güney'in bir daire ve üç tarlasını vakfa devretmesi memnuniyetle karşılanırken, yapılan bağış dolayısıyla kendisine teşekkür edildi.

Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı Saray Şube Başkanı Erdem Çağman da yaptığı açıklamada, Sevgi Güney'in anlamlı bağışının örnek bir davranış olduğunu belirterek, gösterdiği duyarlılık ve destekten dolayı kendisine şükranlarını sundu.

İlçede takdirle karşılanan bağışın, vakfın yürüttüğü çalışmalara katkı sağlamasının yanı sıra toplumsal dayanışma ve hayırseverlik açısından da örnek teşkil ettiği ifade edildi.